Eerste Invitee Update is verzonden!

De afgelopen periode zijn we in een onwerkelijke situatie terechtgekomen, waarbij we noodgedwongen wat afstand van onze doelgroep (van jou dus) moesten nemen. Van de een op de andere dag hebben wij bijna alle activiteiten stopgezet en dat heeft een direct effect op ons contact met jou gehad. Dat vinden wij jammer, want dicht bij de doelgroep staan is juist wat wij als Invitee belangrijk vinden.

Pauze maakt creatief

In deze pauze-tijd kwamen we tot de conclusie dat er naast de fysieke activiteiten ook een andere manier zou moeten zijn om contact met elkaar te blijven houden. We zijn gaan brainstormen met als resultaat de Invitee Update. Hiermee praten we je van tijd tot tijd digitaal bij en werken we aan het versterken en het onderhouden van onze band.

Wat hebben we verder gedaan in corona tijd?

We hebben in ieder geval niet stilgezeten! We zijn onder andere doorgegaan met plannen maken voor de rest van dit jaar met als resultaat een mooie, afwisselende activiteitenkalender, die na de zomer van start gaat. Hou onze website in de gaten voor de data. Wij hebben er zin in!

Voor de komende tijd wensen wij je alle goeds toe. Geniet van de dingen die weer mogen, maak iets moois van de zomer en dan hopen we je snel te zien bij een van onze activiteiten en/of workshops.

Voor nu: veel leesplezier met de eerste Invitee Update!

Download Invitee Update

PS: wil je de Invitee Update voortaan ook ontvangen? Stuur dan je een mail met je gegevens naar info@stichtinginvitee.nl.