Route:
  1. Home

Stichting Invitee neemt privacy serieus. Informatie over jou wordt op een veilige manier verwerkt en gebruikt. In deze privacyverklaring staat omschreven hoe Stichting Invitee omgaat met jouw persoonsgegevens.

Stichting Invitee is ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 61278130.

Persoonsgegevens die wij verwerken

Stichting Invitee verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

• Voor- en achternaam
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Overige persoonsgegevens die je zelf actief verstrekt. Bijvoorbeeld door het invullen van het contactformulier op deze website.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

Stichting Invitee verwerkt jouw persoonsgegevens op basis van de rechtsgrond ”toestemming van de betrokken persoon” en de rechtsgrond “noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst” en met de volgende doelen:

• Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
  • Je te informeren over wijzigingen van onze diensten

Geautomatiseerde besluitvorming

Stichting Invitee neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma's of -systemen, zonder dat Stichting Invitee daar tussen zit.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

Stichting Invitee neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact met ons op.

Jouw gegevens worden geregistreerd via de software van Clubdiensten. Medewerkers van Clubdiensten kunnen bewerkingen op die gegevens uitvoeren in opdracht van Stichting Invitee, bijvoorbeeld voor het maken van facturen. Er is een wettelijk verplichte verwerkersovereenkomst afgesloten tussen Clubdiensten en Stichting Invitee. Er zijn passende technische en organisatorische maatregelen genomen om de persoonsgegevens te beveiligen tegen onrechtmatige verwerking.

Technische beveiligingsmaatregelen

• up-to-date virusscanner
  • unieke inlogcodes en wachtwoorden voor systemen
  • beveiligde back-ups
  • firewalls
  • versleutelde websites d.m.v. SSL-certificaat

Organisatorische beveiligingsmaatregelen

• laptop/computer niet onbeheerd of in auto achterlaten
  • clean desk policy
  • zorgvuldig gebruik van usb-sticks
  • juiste manier van vernietiging oude documenten
  • in het arbeidscontract van de medewerkers van de verwerker is een geheimhoudingsverklaring opgenomen.

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

Stichting Invitee bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Wij bewaren de volgende persoonsgegevens voor zolang de dienstverlening strekt:

• Persoonsgegevens
  • Personalia
  • Adres

Bij beëindiging van een overeenkomst worden de daarbij horende persoonsgegevens in ieder geval binnen 8 jaar verwijderd en vernietigd, tenzij het wettelijke verplicht of noodzakelijk voor een rechtsvordering is om dat niet te doen.

Delen van persoonsgegevens met derden

Stichting Invitee verstrekt uitsluitend en alleen aan derden als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Stichting Invitee en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Laat het ons weten als je daar gebruik van wilt maken.

Wat doen deze bestandjes?

Google Analytics

Meer informatie: https://policies.google.com/privacy

Google Analytics Remarketing

Meer informatie: https://policies.google.com/privacy

Sociale media
Wil je een pagina van deze website delen op social zoals bijvoorbeeld Facebook, Instagram, Twitter of LinkedIn? Kijk je een filmpje op Youtube of Vimeo wat op deze website staat? Geef je een like aan onze Facebook pagina via deze website? Of reageer je via Facebook Comments op onze website?

Wijzigingen
Deze privacyverklaring kan worden gewijzigd. Deze wijzigingen worden bekend gemaakt via de site.

Vragen
Mocht je nog vragen hebben over deze privacyverklaring, neem dan contact met ons op.

Stichting Invitee is aangesloten bij brancheorganisatie IPSO