Route:
  2. Sponsoren en partners

Maak kennis met onze sponsoren en partners!

Als stichting is Invitee volledig afhankelijk van sponsoring, giften en donaties van particulieren en organisaties. Alleen met deze steun kunnen wij mensen met kanker en hun naasten een warm welkom bieden.

Je kunt onze stichting structureel steunen door sponsor te worden. Speciaal hiervoor hebben wij een aantal sponsorpakketten samengesteld. Bekijk onze sponsorpakketten op de speciale pagina, daar is het ook mogelijk om direct een donatie te doen door op de Doneer knop te klikken.

Past wat jij voor ogen hebt niet binnen een van de pakketten? Dan gaan wij uiteraard graag met je in gesprek om jouw sponsoring verder invulling te geven. Stuur een mail naar info@stichtinginvitee.nl en wij nemen contact met je op.