Klaar met je lange haar? Maak dan een prachtig gebaar!

Meld je aan voor de haardonatiemiddag van Invitee op 21 oktober 2021 en laat iemand weer stralen!

Dit is hét moment om de schaar in jouw lange lokken te zetten en te shinen met een gratis nieuwe coupe. Om het plaatje compleet te maken word je ook nog eens gratis opgemaakt door een professionele visagist.

En het belangrijkste: je steunt er een fantastisch goed doel mee!

Wat houdt de actie in?
  • Je kunt jouw lange haar op deze dag gratis laten knippen bij
    AMI Kappers of Markanti Hair & Beauty in Veenendaal.
    In ruil hiervoor krijg jij een frisse, nieuwe coupe terug.
  • Het haar dat je doneert moet minimaal 30 cm lang zijn.
  • Na het knippen word je, als je wilt, opgemaakt door een visagist van INGLOT (tot 18.00 uur).
  • Je kunt op 21 oktober 2021 tussen 16.00 uur en 19.00 uur terecht bij een van de kapsalons.
  • Jouw gedoneerde haar sturen we op naar www.stichtinghaarwensen.nl die het gebruikt om een pruik of haarwerk van te maken voor een kind dat kaal is als gevolg van een (ernstige) ziekte.

We hoeven je niet uit leggen hoe belangrijk haar is, voor volwassenen en voor kinderen. Ziek zijn met alle gevolgen die dat met zich meebrengt is ontzettend heftig. Fysiek en emotioneel heeft dat veel impact op een kind.

Een pruik of haarstuk van echt haar helpt een kind zich weer ‘normaal’ te voelen. Jouw haardonatie draagt dus echt bij aan het welzijn van een ziek kind. Zeg nou zelf, dat is toch onbetaalbaar?

Aan welke voorwaarden moet mijn haar voldoen om het te kunnen doneren?

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over het doneren van jouw haar. De meest gestelde vragen aan Stichting Haarwensen hebben wij voor je gebundeld in een handig overzicht.

Doe je mee?

Ben je eruit en doe je graag mee aan de actie? Neem dan contact met ons op.