Café Doodgewoon - Palliatieve zorg, thuis of in een hospice?

Als je weet dat je ongeneeslijk ziek bent, verandert dit je leven en dat van je naasten. Het kan gevoelens van verslagenheid, angst, boosheid, onzekerheid en verdriet met zich meebrengen en roept veel vragen op.

Café Doodgewoon, is een trefpunt waar je informatie krijgt en waar patiënten, familie, vrienden, vrijwilligers en hulpverleners in de palliatieve zorg elkaar kunnen ontmoeten.

PALLIATIEVE ZORG
THUIS OF IN EEN HOSPICE?

Op 14 januari organiseert Café Doodgewoon een informatie avond over Hospicezorg in onze regio! Welke soorten hospices zijn er, wat bieden ze en hoe kan je thuis de beste palliatieve zorg krijgen als je dat nodig hebt? Een avond vol informatie! Deze avond zullen 3 Zorgconsulenten Palliatieve Zorg voorlichting geven en je vragen beantwoorden. Hartelijk welkom op dinsdagavond 14 januari. Neem gerust belangstellenden mee, de koffie staat klaar.

Datum: 14 januari 2020
Locatie: De Cultuurfabriek