Themabijeenkomst 'En dan ben je ineens mantelzorger'

Als er een naaste getroffen wordt door kanker staat je wereld op zijn kop. Je gaat automatisch en zonder nadenken voor die persoon zorgen, dan ben je ineens mantelzorger.

Wat komt er dan allemaal op je af? Waar kun je terecht voor hulp? Wat kan er allemaal geregeld worden? Waar moet je op letten? Wat zijn de valkuilen? Wat moet je wel of juist niet doen?

Voor een antwoord op deze en vele andere vragen nodigen Café Doodgewoon en Stichting Invitee je van harte uit om naar deze informatiebijeenkomst op 26 november 2019 van 20:00 – 22:00 uur. Locatie: ‘t Spectrum, Kees Stipplein 72 in Veenendaal

John Hegenbart, van Veens-Welzijn, zal op deze avond spreken over dit onderwerp. Door middel van zijn presentatie word je op weg geholpen om in deze onzekere periode op koers te blijven en hierbij zullen ook serieuze zaken niet gemeden worden. Uiteraard is er de mogelijkheid om vragen te stellen die je bezig houden. omtrent dit onderwerp.

Het doel van deze bijeenkomst is om na afloop gesteund weer huiswaarts te keren.

Vooraf aanmelden is fijn. Dit kan via de activiteitenkalender.

Stichting Invitee is aangesloten bij brancheorganisatie IPSO