Steun en aandacht voor wie leeft met of na kanker

Kanker kan je leven totaal op z'n kop zetten. Als je zelf de diagnose krijgt of iemand die je lief is. Dan is het prettig als je ergens terecht kunt met je vragen, angsten en verdriet. Bij mensen die veelal uit eigen ervaring weten wat de impact van kanker is op je eigen leven en dat van direct betrokkenen.
Invitee biedt een ongedwongen ontmoetingsplek in Veenendaal waar je kunt praten of zwijgen, huilen of lachen. Waar je ontspannen, actief of creatief bezig kunt zijn. En waar je meer over kanker te weten kunt komen. Of er juist even helemaal niet mee bezig kunt zijn. Ervaar het zelf. Je bent van harte uitgenodigd!

Corona update - geen activiteiten

In lijn met de persconferentie van 3 november 2020 kunnen ook onze activiteiten op locatie voorlopig geen doorgang vinden.

Wel wordt er gekeken om weer een online variant te laten plaatsvinden. Meer details komen bij de betreffende activiteiten te staan.

Hou vol en hopelijk tot snel!

Bestuur Invitee

Invitee in beeld

Naar alle artikelen

Onze activiteiten

Thuis voor je eigen computer, doe je mee?

Bij Invitee kun je meedoen aan allerlei activiteiten, die op verschillende locaties in Veenendaal worden georganiseerd. We bieden workshops aan zoals yoga, schilderen, bloemschikken of fotografie. We organiseren informatieve bijeenkomsten en zorgen voor speciale verwenmomentjes, zoals een ontspanningsmassage of een beauty-ochtend of - middag. Gewoon omdat je niet altijd met je ziekte bezig wilt zijn. Voor wie dat wil, is er tijdens de activiteiten alle gelegenheid tot lotgenotencontact. Voor al onze activiteiten geldt, dat jouw wensen als gast centraal staan.

Kijk direct op onze activiteitenkalender en meld je aan!

Steun ons met een donatie

Invitee is vrijwel volledig afhankelijk van sponsoring, giften en donaties van particulieren en organisaties die ons werk een warm hart toedragen.
Alleen met deze steun kunnen we mensen met kanker en hun naasten een warm welkom bieden.
Iedere bijdrage is van harte welkom. Ook met een kleine gift kunnen onze vrijwilligers een groot verschil maken.
Stichting Invitee
rekeningnummer
NL66 SNSB 0902 4811 50

Vrijwilliger worden?

Wij bieden vrijwilligerswerk in een informele, warme sfeer. Je wordt lid van een veelzijdig en enthousiast team. We bieden je een opleiding en afspraken over de werkzaamheden leggen we vast in een vrijwilligerscontract. Als vrijwilliger bij Invitee kom je in contact met mensen in een kwetsbare periode van hun leven. Het is belangrijk dat je goed kunt luisteren zonder direct een oordeel of mening klaar te hebben, betrokken bent en altijd onze gasten en hun behoeften centraal stelt.

Herken jij jezelf hierin en wil je iets betekenen voor onze gasten? Of heb je ideeën voor een nieuwe activiteit en vind je het leuk om deze te begeleiden? Neem dan contact door een een e-mail te sturen.

“Het is fijn om gehoord te worden, maar ook om even niet met mijn ziekte bezig te zijn”